Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kopqer
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Sob 15:31, 07 Mar 2009 Temat postu: tuning 4T |
|
|
Witam , mam parę pytań odnośnie tuningu mechanicznego 4T. Czy w ogóle opłaca sie tuningować i czy tuning coś da?? Znalazłem parę ciekawych części. oto jedna z nich
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy znajdzie sie coś tańszego??
Z góry dziękuje za odpowiedzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AeroX_LasK
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Sob 16:43, 07 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Da i to duzo, ale bez tlumika i membranek nie masz co zakladac. Wał tez to zmiany, bo seryjny bankowo ro*****ny nie mowiac juz o lozyskach na wale
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopqer
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Sob 23:39, 07 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
aha, to jeszcze trochę musze poczekać i pozbierać kase
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopqer
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Pon 12:11, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
znalazłem jeszcze coś takiego
[link widoczny dla zalogowanych]
jest tańsze od 70 i też malossi. Pisze że bez wymiany wału. Ja mam przebieg 3 350 to może wytrzyma, bo czytałem że wały w piaggio są mocne.
Co o tym myślicie ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
AeroX_LasK
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Pon 16:24, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Myslalem, ze chcesz cos z 4race.Do sporta nic nie trzeba oprocz membranek no i tlumika wiadomo, ale ja i tak bym zmienic lozyska na wale tak na zapas , bo pozniej lozyska warte 130zl beda kosztowaly Cie caly wal lozyska i cylinder. Wiem po sobie
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopqer
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Pon 21:06, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
szczerze czy 4race czy evo czy sport mi nie robi różnicy chce żeby chodził jakoś ten sqterek no pomyśle nad tymi łożyskami. A gaźnik?? Oni polecają Naraku. Myślę że 17,5. Narazie nie podniecam się za mocno bo muszę kasy pozbierać Dzięki za rady
|
|
Powrót do góry |
|
|
AeroX_LasK
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Wto 17:51, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
zrob sobie tak jak ja kup sobie sporta, bo sa najbardziej zywotne gaznik 17,5 taki mam i jest git, ale jak nie zmienisz tez sie nic nie stanie, ale stracisz osiagi, bo nie wykorzysta calej mocy 70ony
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopqer
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Wto 18:39, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ja się za bardzo nie znam na tuningu. W sumie to od nie dawna zacząłem się interesować. A ta 80-ka to jest sport?? i czy ta 70 to jest sport?? jak już bym ją kupił to gaźnik też bym raczej kupił Ja to bym chciał żeby jak najdłużej wytrzymało
|
|
Powrót do góry |
|
|
AeroX_LasK
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Wto 20:09, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ta 80cc co w linku masz malossi to na bank sport , bo jak by byl 4race to by byl duzo drozsza, a tak jak masz ten pierwszy link to masz 4race, ale kup tego tanszego
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopqer
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Wto 21:11, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
też tak myślę ;p Narazie kupiłem parę fonów i muszeę posprzedawać i jak uzbieram trochę kasy to raczej kupie wszystko razem Chyba że znajdę coś tańszego to wrzucę tu na forum to zobaczysz czy dobra będzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopqer
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Czw 13:07, 26 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
a co myślicie o tym żeby przełożyć silnik od 2T do mojego?? Czy będzie dużo roboty?? Bo znalazłem silnik z 2001 roku i koleś mówi że ma 7 tys przebiegu, brakuje polksiezyca i kopajki i rozrusznika. Ja mam powietrze a to chyba jest H2O. Co tym myślicie??
|
|
Powrót do góry |
|
|
AeroX_LasK
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Pią 23:08, 27 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym sie nie bawil w takie cos, bo on powie, ze ma 7tys, a moze miec 17 i to jest takie gadanie, a tak to wiesz co masz:) chociaz rob jak uwazasz ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
werttrepowo
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Sob 7:16, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Takie przekładanie nie ma sensu. Montuj cały układ chłodzenia, itd... Ze skutera rakiety nie zrobicie. To tylko skuter i skuterem zostanie:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
kopqer
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Sob 13:24, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
no to pozostaje tuning 4t
|
|
Powrót do góry |
|
|
AeroX_LasK
Użytkownik
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask
|
Wysłany: Sob 20:28, 28 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Tylko uzbieraj najpierw duzo kasy ;p, bo takie kupowanie po trochu jest bez sensu Tlumik najwazniejszy i regulacja
|
|
Powrót do góry |
|
|
|